lördag 13 mars 2010

Härliga lördag

och fredagen var förresten inte så dum den heller. Började dagen med yoga, långt pass på fredagar. Sedan stressade jag visserligen järnet på jobbet men jag försökte att inte ta åt mig för att jag inte hinner allt. Efter det var det fredagsfika, vår nya trevliga rutin. Idag var det en tjej i huset som skulle sluta så då blev det extra fint med tårta och allt. Iväg till Rusta en sväng och bråka om madrassen. Inte vet jag om det hjälper men jag fick tillbaka mina pengar i alla fall. Efter det umgicks jag med vänner ett tag och så hem till fredagsmys i soffan med laxfenor och pussel (men inte samtidigt). Det var en bra avslutning på en riktigt jobbig vecka.

Idag ska jag ta hand om mig själv, yoga & långbad, sedan blir det småplock och gitarrplink. Ikväll går jag ut med mellandottern. Vi ska äta gott, sjunga och ha det allmänt trevligt. Alltså, sådant som man behöver när själen vill ha ro.


Inga kommentarer: