söndag 14 mars 2010

God morgon, gott folk!

Som vanligt efter en trevlig kväll vaknade jag tidigt och känner mig pigg trots att jag har en förkylning som ligger och lurar i kroppen. Trevliga kvällar är som vitaminpiller. Vi började i Rågsved igår på Buck Rogers där man får riktigt god mat för pengarna. Dessutom får man definitivt ett av Stockholms bästa karaokeljud. Det var mycket folk som sjöng men inte så många för oss att umgås med så vi åkte till hemmaplan.

Där var det mycket folk och en sådan där kväll när man blir omgiven av folk som värmer i hjärtat. Jag sög i mig allt :-), av atmosfären alltså (och komplimangerna). Det blev dans och skratt och schlagertema. Tack för att du finns Jill Johnson, du räddade mig med Crazy in love :-). Jag har ju inte så mycket schlager på min reportoar.

Nu blir det ett kort yogapass och sedan sätta fart med det som inte blev gjort igår. Idag är jag laddad och har redan börjat.

Stora kramen på er!


Inga kommentarer: