tisdag 30 mars 2010

Den där fulla rullen igen

Det har varit full rulle hela dagen ända fram till nu och jag är ändå inte färdig. Mat står på spisen. Hjälpte en kollega på jobbet så jag blev kvar där en halvtimme extra, sedan iväg till en affär där jag såg en supersnygg kjol igår men då sa affärsinnehavaren (eller den anställde):

- Du tänker väl inte prova den där, jag stänger om en minut och då missar jag tåget. Imorgon kanske?

Dum som jag är åkte jag dit efter jobbet, sugen på den snygga kjolen, som så klart inte fanns kvar i min storlek.

Efter det stod simning på schemat som vanligt på tisdagar. Femtio minuter blev det idag! Nöjd & glad var jag. Skjutsade hem dottern och slängde ikull mig i solariet en stund. Då ringde äldsta dottern och frågade om vi kunde åka och storhandla. Så klart vi kunde, efter "Halv åtta hos mig" :-)!

Kom hem för tjugo minuter sedan och nu ska bara maten bli klar så är det sängdags. Puh!



Inga kommentarer: