lördag 27 mars 2010

Om barnbarn och musslor .....

..... hade jag tänkt att skriva igår men det blev inget av med det när jag fastnade i telefonen. Mötte i alla fall mina småsmulor i centrum igår och de blev så glada ..... och jag med förstås. Det går inte att beskriva hur det känns när det skallar genom centrum: mmmoooooooorrrrrmmmooooorrrr
och där står de de små tvillingtrollen :-).

Sedan gick jag hem och åt en galet god & enkel middag. Glasnudlar som jag vände ner i wokad bläckfisk och crabfish med massor av vitlök och sambal oelek och uppe på det några gratinerade grönmusslor. Jag säger bara: sluuuuurrrrrp & mums fillibabba!

Ja, det var gårdagen det! Idag blir det att förbereda det sista med musiken inför nästa vecka. Kanske åker jag och handlar ett par grejor eller hälsar på gubben-i-lådan. Vem vet vad dagen har att bjuda på?!

Inga kommentarer: