söndag 14 mars 2010

Lånebil

Nu har jag varit och hämtat en lånebil hos min chef. Han är snäll han! Jag ska ju lämna in min på verkstad imorgon och få motorhuven utbucklad och omlackad efter snöraset och som tur var hade min chef en bil "över".

Vi passade på att göra en familjeutflykt av det. Jag tog med mig mellandottern som körde hem min bil när jag körde chefens och äldsta dottern med småsmulorna. På hemvägen fick vi för oss att vi skulle våldgästa min mamma en stund och det blev hon jätteglad över.

Den här dagen blev alltså en bra avslutning på en bra helg. Allt är inte rosenrött men jag mår definitivt mycket bättre nu än i veckan. Har småplockat lite här hemma, varit och handlat och pillat in en ny låt i reportoaren. Jag känner mig ganska nöjd med mig själv faktiskt. Jag är inte så tokig jag :-)!



Inga kommentarer: