onsdag 3 mars 2010

Baklås

Jag blev så stressad på jobbet idag så att jag gick i baklås. Fick liksom ingenting gjort på förmiddagen. Jag jobbade iofs på riktigt bra efter lunch men så mycket som jag har att göra så duger inga sådana fasoner. Fy skäms & nya tag!

Har annars fått undan en del "surdegar" idag som bl.a. att ringa fastighetsägaren på jobbet och tala om att han får betala min självrisk på motorhuven, ringt vårdcentralen och sagt till om nytt recept, lagt in alla telefonnummer i mobilen som försvann före nyår, ringt och mailat kunder och tjatat om de papper som vi behöver p.g.a. Finansinspektionens nya direktiv o.s.v. så nu ska jag inte ha några bromsklossar framför mig imorgon. Full fart framåt, alltså! Under nästa vecka ska jag förbereda en säljutbildning också för en av våra anställda. Jag har utbildat en hel del både säljare och besöksbokare men nu var det ca 8 år sedan sist. Det ska bli jätteroligt, bara att damma av materialet och anpassa det efter vår verksamhet.

Inga kommentarer: