torsdag 4 mars 2010

Fika trodde jag .....

och det blev det ju också, hos dottern, eftersom hon fyller år. Men sedan blev jag övertalad av svärsonen, ja han behövde ju inte tjata precis, att stanna på middag också. Gratinerad hummer och en fiskgryta som inte går av för hackor. Han kan han, min svärson! Jag tackar och bugar! En del gos blev det så klart med barnbarnen också.

Mellan jobb och dotter åkte jag förbi bilverkstaden och visade mina bucklor. Nja, inte mina precis men bilens. 4-5 dagar blir jag utan bil när den ska repareras. Hur ska jag lösa det? Urk, ännu mer att fundera på! Men, men .....

.... livet är ömsom vin och ömsom vatten.

2 kommentarer:

maria sa...

Livet är verkligen en balansgång...
Mitt är inte på topp just nu men det kommer bättre dagar..

Kramar från mig :)

Trubaduran sa...

Jag hoppas verkligen att det vänder för dig snart!