måndag 1 mars 2010

Måndag hela dagen

Det började bra med att jag försov mig. Sedan skulle jag göra en skadeanmälan eftersom jag fick snöras över bilen i fredags så att motorhuven blev alldeles småbucklig men försäkringsbolaget hade tekniskt fel. När jag satte mig i bilen och skulle åka till jobbet så ringde YIT och frågade om de kunde komma två timmar tidigare och installera bredband än vad vi kommit överens om. Gissa vad jag svarade på det! Iväg och försöka jobba en arbetsdag på 2,5 timmar. Det gick väl sådär och så hem igen.

Vikten ska jag ju kolla på måndagar men den här veckan pratar vi tyst om den :-). Upp 4 hekto men jag blev inte särskilt förvånad. Det är den tiden på månaden då man känner sig som en aladåb plus en del slarv i veckan som gått. Jag tar nya tag! Imorgon är det simning.

Nu väntar jag på att dottern ska komma tillbaka med bilen som hon har lånat sedan händer det väl inte så mycket mer här än det vanliga hushållsstöket.

Inga kommentarer: