måndag 29 mars 2010

Fröken Virrpanna på nya äventyr

Jo, på ditvägen gick det bra när jag skulle ta mig till ett nytt ställe! Jag hade fått en utförlig vägbeskrivning av favoritgrannen men varför är det aldrig likadant åt andra hållet? Som av en händelse hamnade jag vid Nacka Forum på hemvägen och det var åt helt fel håll mot vart jag skulle men jag kände ju i alla fall igen mig så att jag kunde komma på rätt spår igen :-). Been there!

Musikaliskt var det definitivt inte min bästa prestation idag men det var i alla fall väldigt roligt. Hoppas på önskerepris!

Medans jag skriver det här inlägget och tittar på "Halv åtta hos mig" så har jag lyckats elda upp en bit laxfilé som jag ska ha i matlådan imorgon. Tjejer kan verkligen göra flera saker samtidigt ;-)! Nu ska jag ta mig genom Lützendimman och se vad som kan räddas av maten.

P.s.

Det är verkligen något speciellt med en del människor. Jag träffade en sådan idag och jag kan inte sätta fingret på det men något är det :-).


Inga kommentarer: