lördag 3 januari 2009

Hej på er!

Jag försökte skriva lite förut men bloggen ville inte. Så här ser det ut hos mig idag eftersom jag sorterar och rensar gamla papper.

Hur mycket kan man samla på sig egentligen?
.
Igår var Pralinen och jag på Gröne Jägaren och Bucken. En jättetrevlig karaokekväll som slutade med att jag blev uttagen till final i en tävling som jag inte ens visste att jag var med i. Delar av kvällen kunde också ses direkt i datorn via www.karaoketv.se som sänder direkt ifrån anslutna karaokeställen. Systemet har en del barnsjukdomar men blir säkert bra framöver.

Jag hoppas att ni har haft en bra dag! Nu ska jag dyka ner i högarna igen.

3 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Hej på dig!
Nej bloggarna har sitt egna liv ;-)
Papper och åter papper man samlar på sig, själv scannar vi in alla viktiga papper och sedan slänger vi dom, och det är skönt.

Grattis till platsen till finalen, det var kul att se er och höra er i går kväll samt med den nya datorn och tycker alla är modiga att gå upp och sjunga men kanske någon gång under 2009 kommer jag och se er sjunga live.
Hoppas att du har haft en trevlig lördag kväll.
//Ronny

Familjen wallin sa...

Ja om man sparar papper ända från 2005 i högar så blir det så ler.

Jobba på

Trubaduran sa...

Det skulle vara jätteroligt om ni ville komma!