tisdag 6 januari 2009

Nu

är jag pigg igen! Skönt med någorlunda ordning på dygnet. I morgon börjar allvaret igen. Tillbaka till jobbet och dessutom med nya arbetsuppgifter utöver de gamla. Vaknade med ett ryck i morse och funderade på årsakter och periodisering. Det blir säkert lite tufft i övergången men sedan ska det nog rulla på. Det är roligt att få lära sig nya saker och jag är glad att jag har fått ett så stort förtroende.

På torsdag är det fullt schema. Först jobba, sedan ska jag på årets första massage. Gissa om jag ser fram emot det! När jag är klar med det ska jag till studion och fortsätta med inspelningen av min låt om inget oförutsätt inträffar.

Idag ska jag börja plocka ihop julen och åka och handla. Måste fylla på förråden lite så att jag slipper tänka på det de närmaste dagarna.

Som ni ser så rör det på sig. Vad gör ni?

1 kommentar:

Maria sa...

Vad härligt med massage :-)

Vi ska inte göra nåt särskilt idag, kanske en sväng till mamma...
Må så gott !

Kram Maria