tisdag 6 januari 2009

Äsch ....

.... det blev lite annorlunda idag. Jag struntade i julen och chockade Pelle i stället. Om han nu blev chockad, han hade inte ens fått upp ögonen. Sedan åkte jag med yngsta dottern till Skopunkten som hade rea. Det blev ett par stövlar till henne och två till mig. Konstigt va? Det var roligt att hon ville göra något med mig. Hon är inte hemma så mycket längre. Sedan åkte vi till Willy´s och fyllde på matförråden så nu är det gjort. Tyvärr rök jag ihop med mellantjejen när jag kom hem. När man är 20 så borde man ha kommit ur trotsåldern men så fort jag säger något så ska hon göra tvärt emot. Hon blir nästan aldrig arg men idag tycker hon inte om sin mamma. Tråkigt!

Nu måste jag ringa och kolla om Pralin har skrumpnat i badet =). Han skulle ringa när han kom upp men jag har inte hört ett ljud.

Jag har också hunnit med att prata med mamma en stund. Jag tänkte att jag skulle få lite tips inför morgondagens utmaningar men det verkar som om jag måste stå på egna ben nu ;-).

Nu väntar en lugn kväll med lite småpyssel så får jag hoppas att jag kan somna i vettig tid så att jag orkar med resten av veckan.

Må så gott!

Inga kommentarer: