onsdag 7 januari 2009

Nu

är årets första arbetsdag till ända. Som vanligt har jag oroat mig helt i onödan. Den blev inte hälften så hektisk som jag var rädd för även om det var mer än vanligt att tänka på. Allt som jag hade försökt tänka ut lösningar på innan jag började jobba var helt bortkastat eftersom det bara går att göra på ett sätt i det bokföringsprogram jag ska jobba i. Dessutom tycker jag att det är ganska roligt att jobba, åtminstone när man är pigg och utvilad.

Jag sitter i ett hus med flera småföretag och i rummet bredvid mitt sitter en jättetrevlig tjej. Vi gick och solade solarium en stund på eftermiddagen. Det tyckte vi att vi var värda!

Nu har jag precis ätit dillstuvad potatis och stekt lax. Det var verkligen smaskens! Jag kan få riktigt laxsug emellanåt, det är så gott!

Nej, nu ska jag slappa lite innan jag kör igång med kvällssysslorna.

Vi hörs & störs!

Inga kommentarer: