söndag 4 januari 2009

Ääääääntligen!

Nu är jag äntligen i stort sett klar med mina papper. Ordning och reda! Har också hunnit med att slå datorn i Alla mot en. Ja, ja, jag fick lite hjälp med en sportfråga av expertkommentator Pelle Plutt. Det hade visserligen gått ändå eftersom jag hade ett friköp kvar men jag delar så gärna med mig av äran. Tralalalala.

Jag har också hunnit med att äta middag med mina tre döttrar, barnbarn och en svärson. Mysigt, mysigt!

Hittade den här tjejen i cyberrymden. Nu får vi se om jag kan det här eller om jag måste ringa en nödtofs.

Nej, jag kunde inte. Jag hade tänkt mig en sådan där tjusig videoruta men det går att använda länken nedanför för att se och höra 11-åriga Bianca Ryan från "America got talent" som bara kan beskrivas med ett enda ord: Wow!

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=6082418

Om det är någon som tror att han/hon kan förklara för mig hur man gör så varsågod. All datakunskap mottages tacksamt. Jag har precis lärt mig vad som är fram och bak. Och jag har fått bort knäckebrödet under space-tangenten.

Varsågod och njut!

2 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Hej!
Vilken röst hon har fy ...... det var det värsta jag har hört så bra är hon, snacka om att en stjärna har tänds.

Härligt att space-tangeten fungerar igen ;-)

Ha en underbar måndag.

Bianca Ryan henne vill jag höra med av.

Trubaduran sa...

Kul att du gillade henne. Man får stå-hår på hela kroppen!