tisdag 6 januari 2009

En skön avslutning

på en riktig skitdag. Eller ett skitdygn närmare bestämt. Men nu har bilderna från nyårsafton i alla fall blivit klara och jag tror att de blev okej. Åtminstone utifrån förutsättningarna. Det var inte de bästa kort jag tagit genom tiderna. Jag får lite ångest av att låta någon anna rota omkring i kort som jag har tagit. Det är ungefär som om någon skulle få för sig att skriva om en vers på en låt som jag har skrivit. Brrrr!

Kvällen blev jättetrevlig med karaoke på Gröne Jägarn i goda vänners lag. Kul att träffa Rosen, Spookie, Carina, Gurra, Helena, Kotten, Anna, Michell, Marie, Tommy, Pröjsarn, Annika, Stefano, Shiiri. Säkert har jag glömt någon men den smällen får jag ta imorgon.

Nu ger jag upp för nu ringer Pelle snart och talar om att han har kommit hem ordentligt och då ska jag sova för imorgon ska jag vakna och vara pigg igen.

Kram!

Inga kommentarer: