tisdag 13 januari 2009

Idag har det gått i ett

Mycket att göra på jobbet idag. Det är roligt och tiden går så mycket fortare än om man har lite att göra. Jag har jobbat med en annons som ska ut i Norrbotten och beställt telefonnummer till vårt kontor i Luleå.

Yngsta dottern var på massage vid jobbet och stannade och åt lunch med mig. Det var mysigt! Vi träffas inte så mycket nu när hon börjar bli stor och mest umgås med pojkvännen.

Efter jobbet åkte jag och handlade så att jag hade det gjort för när Sandra kom hem från jobbet åkte vi och simmade. Hur duktiga är inte vi?! Det härliga är att man får så mycket energi och orkar dubbelt så mycket när man kommer hem. Sköööööönt!

När vi kom ut från simhallen gjorde jag en riktig praktvurpa. Badkläder och mobiltelefon flög i en tjusig båge och landade en bra bit bort. Själv låg jag som ett streck på backen och kände efter om jag hade slagit ihjäl mig. Efter en stund kom jag på att jag hade ringt upp herr Pralin så Sandra fick hämta telefonen och avsluta samtalet som jag inte ens hann börja på. Men kärringar av äkta virke rår man inte på så lätt så jag klarade mig oskadd.

Må så gott, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: