måndag 5 januari 2009

Morr

Jag älskar dig fast du retar gallfeber på mig ibland.
Jag vill inte att du ska vara ledsen men jag vill inte vara ledsen heller.
Jag kan inte lägga mitt liv i dina händer att använda som du vill,
precis som inte jag vill styra ditt.
Jag vill tycka likadant som dig ibland och ibland olika.
Jag vill säga nej ibland men för det mesta vill jag säga ja.
Jag vill hålla om dig och vakna med dig på morgonen.
Jag vill att vi ska lära känna varandra så väl så att vi förstår varandra
och respekterar varandras likheter och olikheter, accepterar varandras svagheter och värdesätter varandras styrkor.
Jag vill lita på dig.
Just nu vill jag krypa ner bredvid dig och känna dina hjärtslag.
Du betyder så mycket för mig!

2 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Det är kärlek.

Maria sa...

Du gillar verkligen din favorit pralin ;-)

Kram på dig !