fredag 2 januari 2009

Go´ morron Sverige plingelingeling

Jag har varit uppe ett tag och fått i mig veckans garanterat mest nyttiga frukost, havregrynsgröt. Känner att det är dags att börja ta tag i bitarna igen innan det drar iväg alldeles. Fick ett terminskort till en simhall i julklapp och är jätteotålig att komma iväg. Ja, ja, jag vet att det antagligen går över ganska fort men just nu är jag laddad. Vet bara inte när jag får börja använda det.

Vaknade och kände mig pigg i morse. Det är så skönt när man har varit ledig ett tag och verkligen känner att man har kommit ikapp sig själv. Det går alldeles för få sådana dagar på ett år.

Nu ska jag fortsätta mitt korståg genom lådor och skåp. Jag har jättesvårt för att göra mig av med gammalt skräp ;-) men jag tränar.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Maria sa...

Skönt att du börjar känna dig piggare och vad duktig du är som städar och donar hemma :-)

Önskar dig en finfin dag :-)
Kramar Maria