onsdag 28 januari 2009

Uppe med tuppen

Idag vaknade jag faktiskt tidig. Slocknade också strax efter tio igår kväll så det var ju väntat. Det är skönt att vakna i vettig tid och inte när halva dagen redan har gått (även om man inte ska göra något speciellt). Nu har jag ätit min havregrynsgröt, duktig flicka, betalat räkningarna, somnat om på soffan och gjort iordning en lunchsoppa som jag ska stoppa i mig nu.

Senare på eftermiddagen är det tänkt att Pelle ska dyka upp om inget oförutsätt inträffar. Det blir trevligt. Vi hörs!

5 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Önskar dig en trevlig kväll och jag hoppas på att Pelle och att inget annat inträffar ;-)

Maria sa...

Hej vännen !
Visst är det skönt att vakna och inte hela dagen har gått..Kom det nån Pelle över ? ;-)
Ta hand om dig nu..
Kram Maria

Familjen wallin sa...

Ja då mina vänner jag är här nu

Nu ska vi gå och äta Eva jag och Sandra

Ronny Forsslöw sa...

Ha en underbar kväll all tre.

Maria sa...

God morgon Eva !
Hoppas allt är bra med dig ?
Må så gott !
Kram