tisdag 18 augusti 2009

Bra dag!

"Tack för idag, tack för en underbar vanlig dag" sjöng Agnetha Fältskog en gång i tiden och idag vill jag verkligen tacka för en underbar vanlig dag.

Full rulle på jobbet. Jag hann med en massa roliga saker idag. Jag hade t.ex. satt ut en annons i ett par tidningar igår som vi fått galet bra respons på. Kul när budskapet går fram. Det är ju framför allt det som är mitt jobb, kundkommunikation. Nu gäller det att följa upp intresset på ett bra sätt och det har jag bl.a. jobbat med idag.

Fick ett telefonsamtal från en orolig vän som läst i bloggen och undrade om jag var ledsen. Jag vill tacka för omtanken, den värmer verkligen! Ja, jag blir ledsen när jag blir orättvist behandlad och som alla andra har jag bra och dåliga dagar men jag vägrar att låta andra människors skitaktiga beteende påverka mitt humör någon längre tid. En del saker är bara lite svårare att skaka av sig men de hindrar mig inte från att ta tillvara på godbitarna i tillvaron.

Imorgon är det kursdags igen. Det ska bli såååååååå roligt! Om jag minns rätt så är det periodiseringar som står på schemat. Det inbillar jag mig att jag har ganska bra koll på och snart vet vi om det stämmer :-).

Må så gott och se upp för energitjuvar!

Inga kommentarer: