söndag 16 augusti 2009

Helgen går mot sitt slut

och den har trots allt varit riktigt bra. Det var verkligen kul med spelningen igår och idag har jag varit iväg och grattat min jätteduktiga tjej som fyller 21 år idag. Hon hade bakat både bullar och tårta.

Svärsonen och hans tvillingbror fyller år på tisdag så de fick också vara med på ett hörn :-). Det var så roligt att vi kunde träffas allihop för en gångs skull. Vi är inte så bra på det men idag var både mina barn och barnbarn och äldsta dotterns man med, mor min som kom nästan direkt ifrån Gotland, Sandras svärfar med sin dam (förlåt gumman men vad säger man då) och så tvillingbrodern. Roligt!

Imorgon börjar en ny arbetsvecka och det ser jag fram emot. Den lär gå lika fort som den förra med kursen mitt i.

Kram på er!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej vännen :)

Låter som att du haft en mysig helg. Min har varit okey iaf. I morron börjar jag jobba och det känns bra faktiskt..

Jag tycker du ska släppa taget om det du tycker är blä vännen..Jag tror jag vet vad du skriver om ...

Ha det så bra på jobbet i morron !
Kramen