onsdag 19 augusti 2009

Veckans gnugg

vann jag i alla fall idag. Närmare kan man inte komma :-) och så fick jag orgasm-tuggummin av karaokevärdinnan också. Ja, jag antar att alla sätt är bra utom de dåliga :-).

Stack iväg en sväng efter allt pluggande. Först till Stortorpsparken i Trångsund för årets sista Taggtrådskväll med livemusik. Massor med folk och härliga bilar, modell äldre jänkare och motorcyklar. Riktigt kul att träffa Torgny också, det kan nog bli något samarbete framöver. Sedan blev det Curres i Tyresö där jag nöjde mig med en låt innan jag åkte hem.

Nu blir det eventuellt S:t Eriks Ögonsjukhus med yngsta dottern som har en infektion i ögonen och som nu dessutom har fått feber. Ingen rolig avslutning på en trevlig dag.

1 kommentar:

Maria sa...

Önskar dig en go dag !
Kramen