söndag 9 augusti 2009

Semester-final

Vilken underbar avslutning på semestern jag har haft! Har ju sett fram emot en båttur hela sommaren som nu äntligen blev av. Vi åkte ut från Nynäshamn i går morse och kom tillbaka på eftermiddagen idag.

Turen gick förbi Nåttarö mot Rånö och Ålö. Roligt eftersom vi har varit på Ålö förrut, den gången på cykel via Utö. Kul att kunna umgås på ett avspänt sätt med en människa som jag knappt har haft kontakt med de senaste fem åren efter att ha stått varandra väldigt nära.

Trots att det är i slutet av sommaren och jag inte var direkt blek i går morse så ser jag nu ut som danska flaggan. Galet vad solen tar på sjön.

Tiden har bara flugit fram och jag har mest suttit och njutit av solen eller fiskat. Vi fick mycket aborre igår som hamnade först på grillen och sedan på frukostmackan med skivad färskpotatis.
.



En del av fångsten & utsikt akterut.


Inga kommentarer: