söndag 2 augusti 2009

Så går helgen mot sitt slut

Tiden bara springer iväg och jag hinner inte riktigt med att uppdatera här. I fredags så åkte mellandottern och jag till Årsta havsbad för att bättra på brännan innan semestern är slut. De tog 15 spänn i timmen för att parkera där. Hutlöst tycker jag vid en badplats men skönt hade vi.

På vägen hem skulle jag köpa tavelkrokar och presentpapper. Av någon konstig anledning så hamnade vi i skoaffären. Det måste ha lutat eller något ;-). Jag kom hem med ett par skor och dottern med två.

På kvällen blev det Mirabelle där jag bl.a. fick agera ljudtekniker. Reverbet hade rymt. Jag fick applåder när jag fick igång det :-). Hade annars en jäkla trevlig kväll med en massa goa människor. En blomma fick jag också och en invit till dagen efter ;-) som jag avstod.

Igår unnade jag mig att ta det lite lugnt på förmiddagen sedan var det barnkalas i hundraåttio. Småtrollen har ju fyllt 2 år. På kvällen blev det Bucken för en bit mat och lite sjunga. Vi blev inte kvar så länge men hade trevligt så länge det varade. Det är absolut riktigt bra karaoke där!

Puh, då var man väl ikapp då! En vecka kvar på semestern. Får se vad jag ska hitta på då. Inget spikat men det löser sig vartefter.

Inga kommentarer: