måndag 3 augusti 2009

Jag skiter faktiskt i Örgryte!

Frågade en vän ikväll hur det gick för Hammarby i fotbollen eftersom det betyder mycket för honom, man vill ju samla pluspoäng ;-), och fick en uppräkning av hela resultatlistan. Jag skiter faktiskt i Örgryte! Han utmanade mig och sa att jag inte vågar skriva det i bloggen, försökte t.o.m. skrämma mig lite lätt med att Finnjonna kunde få syn på det och skvallra för Marcus Birro :-) *darrar av skräck*. Sanningen är ju att jag skiter i fotboll över huvud taget :-).

Kram på er, även ni som håller på Örgryte (eller bor där)!


5 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Härligt inlägg fick mig ett gott skratt.
Men du det är livsviktigt med fotboll det vet du väl :-)

Ha en underbar tisdag
//Ronny

Anneli sa...

Jag skiter också i Örgryte - skiter i de flesta sportgrenar faktiskt. De enda intressanta sportevenemangen är de som ungarna är med i.

Maria sa...

Hej vännen !
Du har en härlig humor :-)
Ser ut som att du hade det bra på Gotland :-)

Ha en skön dag !
Kram

Anonym sa...

GGG AAA III SSS GAIS GAIS GAIS

Trubaduran sa...

Näe Pelle, BAJS BAJS BAJS!

Sa jag hur gammal jag är :-)?