torsdag 13 augusti 2009

Vilken dag!

Hade tänkt mig lite sovmorgon i morse eftersom de inte skulle komma med skåpet förrän efter nio. Det sket sig! Klockan sju ringde ena dottern och var i upplösningstillstånd. Hennes mobil var på rymmen. Nu visade det sig så småningom att den var hemma som tur var.

Passade på att ta en morgonpromenad och väl hemma igen skulle jag avnjuta min frukost .... trodde jag.

En sopbil satte igång att tuta utanför i ungefär fem minuter eftersom en jävla idiot från YIT hade parkerat utanför soprummet. Till slut fick jag åka ner 7 våningar och banka på i källaren så att han fick undan sin jävla bil.

Ja, så har min dag börjat ......

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tack så jättemycket för hjälpen och förlåt, det var inte alls meningen att väckas! Kram kram

Trubaduran sa...

Älskade unge, det är klart att du ska väckas om det kör ihop sig!