måndag 10 augusti 2009

Nu börjar allvaret

Nu är det slut på en lång och skön semester. Det känns helt okej att börja jobba även om jag just nu är väldigt bra på att vara ledig :-). Jag har haft en jätteskön sommar. Tagit det lugnt och hunnit med att stöka lite här hemma, gjort i ordning musikrummet och köket t.ex., varit på Gotland en sväng, badat, ridit och åkt båt. Kan det bli bättre? Det enda jag saknar är en öl med en vän som aldrig blev av ;-) men det kan jag leva med :-).

Jag ser fram emot hösten. Jag ska bl.a. gå på kurs i bokföring, komma igång med simningen och yogan, förhoppningsvis plocka lite svamp och skölja ner en och annan kräfta. En rolig spelning har jag framför mig, arbete i studion o.s.v. Livet leker, har aldrig varit bättre!

1 kommentar:

Maria sa...

Det kommer :-)

Jag är glad att du är lycklig..
Ha det bra på jobbet nu !
Kram