tisdag 11 augusti 2009

Goddagens Go´vänner

Så har ännu en dag passerat. Har tok-mycket att göra på jobbet så tiden bara flyger iväg. Efter jobbet åkte jag och köpte en grej som jag inte kan skriva om här. Det är hemligt! Än så länge ;-).

Nu kommer jag inte tillbaka till jobbet förrän någon gång på torsdag. Lite panik över att det går bort arbetstid har jag men och andra sidan är det roliga saker som kommer emellan. I morgon ska jag börja en fortsättningskurs i bokföring som ska bli jättekul (och ganska tuff misstänker jag). Jag kommer att ägna 10 onsdagar helhjärtat åt det.
.
På torsdag förmiddag kommer den här skönheten hem till mig och håller reda på mina skor:

Ett skoskåp från Haléns

Det blir jättebra tror jag. Förr var jag helt ointresserad av skor men nu har det brutit ut på allvar. Det är spegel på hela framsidan också så att man kan se hur tjusig man blir :-).

.

Må så gott så hörs vi!

.

5 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Det är inte snällt att ha en hemlighet för oss :-)
Jag skulle också behöva gå en kurs i bokförening, men det är sååå mycket man måste veta om bokföring.
Lycka till imorgon
Må så gott
//Ronny

Trubaduran sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Trubaduran sa...

Inget konstigt med kommentaren jag tog bort. Jag är bara trött så den hamnade på fel ställe :-).

Maria sa...

Visst är det kul med skor :-)
Jag har hittat min lust för kläder igen :-)

Familjen wallin sa...

Jag vet jag vet. Men som vanligt så är jag tyst *ler*