fredag 14 augusti 2009

Herrbesök & krossade speglar

Som jag skrev så hinner jag inte riktigt med här. Igår hade jag i alla fall herrbesök ;-). Som två fyraåringar ryker vi ihop om allt men det var kul att spela kort och glassen var god :-).

Mitt skoskåp kom ju också. När jag hade hållt på i flera timmar med att montera ihop det och kom till lådfronterna som har spegelglas på framsidan så visar det sig att den ena är spräckt :-(. Oroade mig så klart halva natten för hur det skulle gå men det löste sig tack och lov utan problem. De skickar en ny.

Ja, jag vet inte men det känns som om ända sedan jag skrev häromdagen att jag mår så himla bra så har det mesta jävlats men jag mår bra i alla fall. Det ska lite mera till än så för att få mig ur balans. Idag har jag pratat i telefon med ett par människor som jag tycker väldigt mycket om. Det blev många skratt.

Morgondagen har jag tänkt att ägna åt svampplockning. Hoppas bara att jag tar mig i kragen och kommer iväg. Drar mig alltid lite grand eftersom jag totalt saknar lokalsinne och är livrädd att gå vilse. Någon som vill hålla reda på mig i skogen ;-)?

Inga kommentarer: