tisdag 24 februari 2009

Bokrea!

Nu börjar bokrean och jag kan förmodligen inte hålla mig i år heller.

Jag har hur mycket böcker som helst som jag inte har hunnit läsa men jag ser fram emot att hugga tag i dem. Jag älskar böcker! Jag tycker att det är mycket häftigare än filmer & foton för då kan man hitta på själv.

När man har läst en riktigt bra bok så är det så sorgligt när den är slut och man inte får "träffa" alla människor och besöka de platser som man just lärt känna.

När jag går förbi en bra bok som jag har läst så kommer jag ihåg känslan även om jag inte kommer ihåg alla händelser. Jag är en sådan där som inte kan låna böcker eller göra mig av med en bok som jag läst. Jag vill ha dem kvar som fotoalbum.

Egentligen behöver jag inga fler böcker just nu men vi får väl se =).


1 kommentar:

Maria sa...

Jag tycker oxå att vi varit sjuka tillräckligt, är sååå less på det här nu...Vill vara frisk !

Må så gott !