torsdag 5 februari 2009

Jösses!

Hur orkade man när barnen var små? Hade mina två yrväder till barnbarn på besök på jobbet idag eftersom dottern skulle på massage som hon fått i julklapp och i den ingick barnvakt =). När halva dagen hade gått och vi även hade hunnit med att äta lunch tillsammans så var jag helt slut.

Precis när dottern skulle åka så dök mamma upp. Hon ville lämna en blomma som uppmuntran för att jag varit sjuk. Hur gulligt var inte det?! Jag är ledsen att jag var så stressad. Klockan började närma sig halv två och jag hade inte inte ens hunnit börja jobba. Jag försöker sluta vid två och hade alltså en halvtimme på mig att klara av en hel arbetsdag. Det gick inte så bra men strax efter tre hade jag fått undan det nödvändigaste nödvändiga. Blommorna var jättefina, tack!

Jag måste också tacka min chef för att han ger mig den här friheten och litar på att jag gör det jag ska. Jag trivs verkligen med mitt jobb!

Efter jobbet var det hem och vila en halvtimme. Jag behöver det ibland för att inte krascha. Sedan tog jag med mig yngsta dottern och åkte för att byta en jacka hon köpt. Det slutade med att jag lade undan en tröja åt mig på KappAhl som jag ska köpa imorgon så det blev ju lite utdelning för mig med och dottern hittade en jättesnygg jacka för halva priset. Jag har sagt det förut: Det går att shoppa sig lycklig!

Igår hade vi riktigt trevligt när vi var iväg och sjöng....

..... och i morse ;-).

.

Inga kommentarer: