lördag 28 februari 2009

Carl-Jan du fattas mig!

Jag har ju glömt att kommentera veckans Let´s Dance.
Jag kommer verkligen att sakna Carl-Jan trots att jag inte kunde upptäcka ett enda danssteg under hans senaste framförande. Han är så galet underbar och jag tycker verkligen att det är helt fantastskt att det finns folk som han i dagens stereotypa samhälle. Jag inser ju att det var dags för honom att åka ut nu men personligen hade jag gärna sett att Elisabeth Höglund hade åkt före även om hon var rolig i kommentarerna igår.

Jag hade tur idag! TUR! Vi var ute och shoppade idag och åkte förbi en lampaffär som jag passade på att springa in i. Jag är på jakt efter fackelliknande vägglampor till hallen som jag har varit sugen på i flera år. Ja, det har vi säger de och visar mig var. Jag förbereder mig på en prislapp upp emot en tusenlapp men läser förvånat: 298:- 50%. Förstår ni? Etthundrafyrtionio kronor för mina drömlampor. Yes! Jag tar tre säger jag glatt. Jag ska se om vi har så många svarar hon i butiken........ .

..... Nä, tyvärr! Jag har bara en. Jag behöver naturligtvis minst två :-(. Sedan kommer jag på att de har ju en butik i stan också. Hon kollar med dem och det visar sig att de har åtminstone en, kanske två så det löste sig. Yippi! De kommer i nästa vecka och bild kommer så fort skönheterna har flyttat hem till mig =).

Nu ska jag betala räkningar och göra mig iordning för kvällens aktiviteter.

Ha det!




Inga kommentarer: