onsdag 4 februari 2009

God morgon, Sverige!

Ännu en härlig dag framför sig!

Trots lite grus i ögonen i morse så känner jag mig ganska pigg. Sov som en stock i nio timmar och det behövde jag. Det tar på krafterna att börja jobba när man har varit sjuk i två veckor.

Igår fick jag ett varmt mottagande av mitt härliga gäng på gruppboendet där jag spelar på tisdagar. Det är alltid lika härligt och givande att få komma till er!

Idag ska jag skämma bort mig själv lite och fira att vågen visar

-10 kilo!

Jag ska sola solarium på lunchen, åka och simma tillsammans med Sandra efter jobbet och om orken räcker till så blir det kanske en karaokesväng med Pelle till kvällen. Sedan lär man väl somna ovaggad. Ha en bra dag allihop!

1 kommentar:

Ronny Forsslöw sa...

Grattis Eva!
Härligt jobbat 10 kilo inte dåligt
så skäm bort dig för det är då värd samt efter din resa på sjukan.

Visst är det härligt att "arbeta" med människor så är det så kul om man vet att det man gör blir andra glada över.

Önskar dig en underbara dag
och då Eva bra jobbat.