lördag 7 februari 2009

Oh, denna natt ......

.... denna ljuvliga natt som vi kallar Bella notte!

Igår var det slapparkväll i soffan. Självklart satt jag bänkad framför Let´s Dance. Det är ett mysterium för mig att Elisabeth Höglund får så mycket beröm av juryn. Jag tycker att hon ser ut som en skadeskjuten kråka på dansgolvet.

Idag har Sandra, Pelle och jag varit iväg och simmat på förmiddagen. Det är hur skönt som helst och vi var så duktiga. En sväng i bastun efteråt och en lunch tillsammans i simhallen. Myspys!

Nu måste jag lägga på ett kol och göra en skatteuträkning på mitt företag. Det tar emot som sjutton och jag har skjutit på det alldeles för länge. Ta sig i kragen människa!

Ikväll är det en karaoketävling som vi planerar att åka på men jag har inte en chans att hinna förbereda mig. Det är inte så noga men om man ska tävla så vill man ju göra sitt bästa. Vi får se vad det blir! Nej, nu måste jag sluta med det här och sätta fart.

Hoppas att ni har en bra lördag allihop!

3 kommentarer:

Anna L sa...

Joo hon e väl inte så bra på dans, men hon har ju humor, tanten ;-D

Trubaduran sa...

Exportera henne till Parlamentet då ;-).

Familjen wallin sa...

Men gumman man ska inte förbereda sig för mycket.

Ta en låt ock gå ut och ge gärnet