onsdag 25 februari 2009

God morgon!

Som jag sade igår är jag hemma från jobbet idag men det blir ............

.............. så där nu är jag tillbaka. Saneringsföretaget dök upp mitt i bloggandet.

De kommer att sätta in en maskin som tar bort röklukten så hoppas vi att det gör susen. Personligen tycker jag att det hade suttit fint med en omtapetsering men det behövs nog inte p.g.a. branden.

Det blir inget vilohem bara för att jag är hemma idag. Jag vaknade fem i morse. Det är svårt att sova när man inte har sin egen säng även om jag ligger helt okej i Angelicas som hon har varit snäll och lånat ut. Hon sover ju oftast hos sin kille.

Jag åt min havregrynsgröt som en duktig flicka halvsju men sedan somnade jag om ett tag på soffan. Skönt!

Målaren borde dyka upp närsomhelst och så ska ett annat företag komma hit eftersom den ena toaletten läcker vatten och när man spolar i den andra så "gurglar" det i diskhon. Spännande va? Det är verkligen en fantastisk renovering/stambyte som Rum i Rum har lyckats med.

När det här är klart måste jag åka och handla. Det är LÖN idag och skåpen gapar ganska tomma och skriker efter påfyllning. Det går ingen nöd på oss men den här månaden har varit tuff. Det kommer vi att ta igen genom att gå ut och äta en mongolisk buffé ikväll. Det ska bli sååååååååå gott & mysigt!

Må så gott!

Inga kommentarer: