måndag 9 februari 2009

Stressanfall!

Jävlar vilken måndag! Egentligen mår jag alldeles utmärkt. Helgen har verkligen varit jättemysig med gos och roliga aktiviteter som man mår bra av. Jag sov både gott och länge inatt. Men det var då....

.... nu är det måndag. Hemma ligger papperna på hög. Jag kom ungefär halvvägs med min skatteuträkning som jag skulle ha gjort i helgen. Hamnade istället i en jävla diskussion om foton som tog större delen av söndagskvällen och som drog musten ur mig totalt.

I morse fick jag lämna bilen på verkstad eftersom den har börjat gnissla när jag kör. Killen på verkstaden är en klippa och skjutsade mig till jobbet. Troligtvis är det någonting med bromsarna men jag får höra mer under dagen.

På jobbet har jag nya arbetsuppgifter och har gjort en miss på lönerna som krånglar till det lite grand. Ingen har i alla fall blivit utan =). Däremot var det en som fick några kronor för mycket. Kanske har man fått en ny kompis? Det kan jag behöva i sådana fall för möjligen blev jag av med en idag också. Shit happens!

Avslutningsvis vill jag bara säga att: OK, ALLT IHOP ÄR MITT FEL! Jag bjuder på det om det är en tävling trots att det inte påverkar resultatet det minsta. Jag tar också gärna på mig skulden för sådant som överhuvudtaget inte har med mig att göra. Mer kan jag inte säga eftersom jag är belagd med munkavle.

Kram på er!

Inga kommentarer: