fredag 20 februari 2009

Fortfarande skakad

Hela familjen är fortfarande skärrad efter gårdagens brand. Jag har inte kunnat koncentrera mig alls på hela dagen och dottern mår illa. Man kan inte låta bli att tänka på hur det hade gott om inte .......... .

Det handlade verkligen om någon minut innan katastrofen hade varit fullkomlig.

Jag bara babblar på hela tiden och nu har jag fått en sprängande huvudvärk.

Det är kallt här hemma eftersom fönstret måste stå öppet i sovrummet åtminstone till i morgon.

Nu har Let´s Dance börjat men jag har liksom inte ro att titta på det heller.
Jag hoppas verkligen att det känns bättre i morgon.

1 kommentar:

Maria sa...

Hoppas du mår bättre idag :-)
Ni hade verkligen en skyddsängel med er när det brann. Kunde ju slutat katastrofalt.

Var rädda om er !
Kram Maria