onsdag 18 februari 2009

Ja, då var man tillbaka på jobbet igen

Ibland känns det som om man bara är hemma och vänder. Igår hann jag inte mer än hem så blev jag tvungen att åka och handla och gå på posten. Det var i och för sig kul för jag hade fått min förstoring på barnbarnen som jag hade beställt så nu har jag jättebeburtar på väggen. Mysigt! Sedan slängde jag i mig lite mat som Angelica hade lagat, tack för det, och sedan var det dags att åka och jobba igen. Kom hem strax efter åtta och slöade i soffan en stund innan det var sovdags och nu är jag här igen. Snacka om att jag har fastnat i världens största hamsterhjul. "Det går hit, det går dit, det går runt en liten bit och den startar på ett kick, det är en makalös manick. Det är en evighetsmaskin." som de sjöng i visan.

Inga kommentarer: