torsdag 12 februari 2009

Hemma igen

efter en fullmatad dag. Jobbade över en stund eftersom jag har hur mycket som helst att göra på jobbet. Sedan åkte jag till en gammal kompis som jag inte hinner träffa så ofta. Vi tog en fika och snackade en stund. Jag fick också med mig lite kläder som hon hade tröttnat på. Gammalt för henne - nytt för mig och tjejerna.

Om jag har tur så kommmer hennes gubbe och tapetserar min hall inom en någorlunda snar framtid. Det är ingen som är sugen på att tapetsera den eftersom den har åtta dörrar. Flera stycken har sagt att de ska komma och titta men ingen kommer eftersom det är en massa extra pyssel så i klädkammaren står tapetrullarna och garvar åt mig. Jag hoppas verkligen att det blir gjort snart.

På vägen hem stannade jag till hos Herr Pralin en stund. Jag kom alltså inte hem förrän efter sju men som tur var stod maten redan på bordet då eftersom Sandra hade förbarmat sig. Hon vill ju låna bilen på torsdagar =).

Ja, nu är det inte mycket kvar av den här dagen. Lite TV-tittande och lite småpyssel. Ikväll måste jag komma i säng i tid men jag vill inte missa Per Morberg och Vad blir det för mat. Han är lite lagom galen tycker jag.

Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer: