söndag 15 februari 2009

Våga vägra Melodifestivalen ....

.... tralalalalalalalalalalala.

Det är kanske lite konstigt eftersom jag verkligen gillar musik och inbillar mig att jag har en ganska bred musiksmak men jag blir så himla trött på hela upplägget.

Det tjatas vecka ut och vecka in om halsbaciller och scenkläder och röstningsregler så man är alldeles matt långt innan den första tävlande går ut på scenen. Det är lite som med julen tycker jag.

Nej, med is i magen väntar jag lugnt in finalen och litar på att om det är något bidrag som förtjänar att höras så kommer jag att få göra det tids nog.

Så istället för att sitta tryckt med näsan mot TV-rutan igår så var jag iväg och sjöng karaoke istället. Vi hade verkligen en jättemysig kväll på ett jättetrevligt ställe. Mysig miljö, bra personal och jättetrevliga stammisar.

Inga kommentarer: