måndag 23 februari 2009

Det är okej

Jag vill bara tala om att vi mår okej nu. Dottern har fortfarande problem med att sova men det kommer väl att ge sig. Jag har jagat dun i två dygn men har fortfarande drivor efter väggarna i alla rum. Vet ni hur mycket fjädrar det får plats i ett täcke? OBS! Inköpt innan alla gåsreportage visades på TV. Jag hade ingen aning om hur det gick till.

Idag har hyresvärden varit uppe och luktat och på eftermiddagen kommer brandkåren och tittar på det som är kvar av filten. Det blir en hel del pyssel med kvitton, försäkringsbolag, tvättning av kläder o.s.v. men det går åt rätt håll och nu känner jag att det inte är övermäktigt i alla fall.

Jag hoppas att ni har haft en bra helg och att alla barn är glada över snön för jag hade klarat mig bra utan =)!

Inga kommentarer: