fredag 27 februari 2009

Ooooookej!

Jag ska tävla i alla fall har jag kommit fram till. Inte för att jag är någon utpräglad tävlingsmänniska utan för att det är kul att sjunga och jag kan lika gärna göra det där. Så kom till Buck Rogers i Rågsved ikväll så syns vi där. Jag tänker dricka öl också. För det är gott =).

På jobbet har det varit fullt ös - medvetslös idag. Försökte fatta hur jag ska bokföra ett bilbyte och jag fick nog hygglig kläm på det men jag får ta en extra titt på måndag när hjärnan förhoppningsvis är något så när klar igen. Idag var det lite fullt på "hårddisken".

De satte på min telefon idag i alla fall men ett tag önskade jag nästan att de skulle stänga av den igen. Jag tror det ringde sju gånger på en halvtimme och det var medan jag försökte färga håret.

Jag har också hunnit med att träffa äldsta dottern och mina barnbarn en snabbis och att äta med yngsta dottern. Passade på att prata bort en stund med några kompisar också. Nu har jag gjort mig i ordning och ska snart iväg.


See ya out there!

Inga kommentarer: