måndag 16 februari 2009

Goddagens!

Några minuters lunch och självklart kastar jag mig raka spåret in här.

I dag var det verkligen trögt att komma igång men min jättegoa rumsgranne på jobbet bjöd mig på en kopp uppiggande te när hon fick syn på mig i morse. Nu känns det lite bättre.

Det är också full fart här hela tiden så man hinner inte känna efter och det tycker jag är skönt. Tiden går så mycket fortare då än om man bara sitter och väntar på att få gå hem. Jag har haft ett sådant jobb en gång och det passar mig inte alls.

Idag är jag verkligen duktig och betar av gamla högar eftersom jag har kommit ikapp hyfsat nu efter att jag var sjuk i två veckor. Det sätter ju sina spår på skrivbordet. Nu gäller det att hålla undan och få bort allt gammalt innan mina nya arbetsuppgifter kickar in med 100 % från månadsskiftet ungefär. Just nu kör jag lite dubbelt med redovisningsbyrån som sköter sådant som släpar från förra året.

Hoppas att er vecka har börjat bra! Vi hörs!

Inga kommentarer: