tisdag 24 februari 2009

Vilket härligt väder

det var när jag gick hem från jobbet idag. Synd att jag varken hade tid eller ork att vara ute.

Idag är det fettisdagen och jag har inte fått en enda semla =). Tur är väl det på sätt och vis eftersom jag försöker gå ner i vikt och slarvar så bra ändå mellan varven. Man får ju lov att prioritera. Man kan visst unna sig något men inte allt.

I morgon har jag tagit ledigt från jobbet. Då ska både målaren komma hit för att rätta till ett dåligt jobb som de gjorde när de renoverade toaletten och saneringsföretaget för att göra en skadebesiktning efter branden. Jag hoppas att de inte är allt för morgonpigga ;-).

Annars händer det väl inget särskilt. Jo, vi ska ju förresten iväg och simma i morgon eftermiddag och sedan gå ut och äta en god middag. Antagligen blir det väl en släng av karaoke också.

Vad har ni för er?





Inga kommentarer: