lördag 21 februari 2009

Nä, jag orkar ingenting

Jag vill bara komma i säng .....

......och vakna imorgon och vara pigg ....
......och förstå vad folk säger ....
......och inte bara tänka på branden .....
.....och orka ta tag i röjningen ....
..... och inte babbla hela tiden ....
.....och inte börja gråta rätt som det är ......
.....och inte må illa ......
.....och inte känna mig som om jag bor i en glasbubbla ....
.....och inte få panik över vissa elektriska apparater ...
.... och klara av att finnas för Angelica ......
.... och vara ännu gladare för att det slutade bra ......
.... och inte bli orkeslös ....
.... och klara av att leta fram kvittona .....

Ja, helt enkelt vill jag att det ska bli som vanligt igen.

God natt på er!

1 kommentar:

Anna L sa...

Ge det tid....
Det blir bättre..
Kram