söndag 1 mars 2009

Söndag

och snart drar en ny arbetsvecka igång. Man hinner knappt blinka känns det som innan helgen är över. Tur att jag trivs på jobbet i alla fall. Jag ser fram emot arbetsveckans utmaningar men önskade att dygnet hade fler timmar.

Igår hade vi en kanontrevlig kväll i Sköndal med karaoke och god mat. Humöret var på topp och även om alla var ganska trötta , eller just därför, blev det en hel del skratt och dåliga skämt.

Vi har tagit det lugnt på förmiddagen. Ett snabbt varv med dammsugaren och ett bad men nu gäller det att öka farten. Nu väntar bl.a. en sen lunch, tvättstugan och skadeanmälan till försäkringsbolaget.

Som vanligt grämer det mig lite att jag inte är ute i solen men ändå gör jag inget åt det så det är bara att sluta klaga.


1 kommentar:

Anna L sa...

Solen ja, jag grämer mig inte såå mycket. Med mitt jobb så är jag ute minst 3 timmar varje dag..

Ha en bra kväll