torsdag 5 mars 2009

Goddagens!

Men vilken konstig dag! Jag hinner ju inte jobba. Först kom de hit och slängde ut det som var kvar av min säng, sedan så kom jag liksom inte iväg och när jag väl kom iväg så fick jag vända och åka hem igen för nu ska de ÄNTLIGEN komma hit och måla och tapetsera i min hall. Det blev så rörigt så det är ingen idé att åka till jobbet. Jag får ändå bara åka dit och vända och sedan ska jag dit igen eftersom massagen ligger vid jobbet.

Igår hade vi en kanonkväll på Curres (jag i alla fall). Jag var verkligen sugen på att komma ut igår. I helgen ska jag ha mina barnbarn så då är det adjöss med partypinglan och fram med mormor. Det är helt underbart att få vara båda delarna och lite till. Jag träffade ju de små trollen igår när vi var hos dottern och hennes familj på födelsedagsfika och man blir verkligen glad ända in i själen.

Nej, nu måste jag fortsätta att bana väg för målarna som kommer strax. Jag ska också passa på att göra lite annat som jag inte hinner annars nu när jag är hemma.

Må så gott!

Inga kommentarer: