torsdag 5 mars 2009

Mmmmmmmm

Det är verkligen sköööööönt med massage. Det borde egentligen vara en mänsklig rättighet att få bli lite bortskämd ibland. Jag har en himla tur som har en chef som förstår vilken skillnad det gör när man mår bra.

Nu är taket i hallen målat och väggarna är spacklade. I morgon sätter de upp tapeterna. Iiiiiiiii jag kan knappt hålla mig, det är så spännande. Det ska bli så härligt och nu har jag skrubbat alla åtta dörrarna och alla lister så att det ska vara fräscht när det är färdigt.

Det blev inte mycket sömn i natt men ändå är jag faktiskt pigg idag. Jag har ovanligt mycket energi till att pyssla på här hemma.

I natt ska jag få sova i mitt eget sovrum för första gången sedan branden. Det ska bli jätteskönt. Jag har köpt en sådan där jättetjock uppblåsbar extrabädd som är 160 cm bred. Det duger nog bra åt mig tills jag har bestämt vad jag ska ha istället. Det gäller bara att hålla dotterns katt utanför min dörr så att jag slipper punka på sängen.

Jag har också hunnit med en släng av den otur som verkar bli min följeslagare i år. Idag fick jag årets tredje stenskott, ett präktigt ett mitt i synfältet och jag som ska besiktiga bilen snart så det måste åtgärdas.

Oj, vad mycket det blev och det här som kändes som en ovanligt lugn dag.

Vi hörs & störs!

2 kommentarer:

Anna L sa...

Ååå nu blir jag avis...
Vad underbart med nya tapeter och så.

Familjen wallin sa...

Hoppas det blir jätte bra

kram