torsdag 12 mars 2009

Hemma

och maten står i ugnen och är strax klar. Det pigga i huvudet har gott över :-) och nu är jag lika trött som vanligt. Det är skönt att känna igen sig själv. Igår fick jag åka hem halv elva från karaoken som jag hade sett fram emot. Jag orkade bara inte längre.

Idag har det verkligen varit full fart på jobbet. För varje papper jag får undan så dyker det upp två nya och jag undrar om jag någonsin kommer ikapp.

Efter jobbet var jag hemma hos mamma en sväng. Hon hjälpte mig med mina egna papper för mitt företag. Jag hade fastnat på en grej och gått i baklås. Det blir så ibland =). Jag behövde egentligen bara en knuff så det var snabbt löst. Skönt!

Nu vill jag bara slå mig ner framför "Cops" med en bit fläskpannkaka och sedan titta på "Halv åtta hos mig" som jag verkligen gillar. Sedan får jag väl göra ett ryck här hemma innan det är sovdags.

I morgon ska jag lämna blodprov före jobbet inför mitt återbesök på sjukhuset nästa vecka när de ska följa upp min bukspottkörtelinflammation.

Så ni ser, ingen brist på sysselsättning här inte!

Inga kommentarer: