lördag 14 mars 2009

Good morning Sweden!

Nu var det så Elisabeths tur att åka ut ur Let´s Dance och det var ju på tiden. Hon dansar ju inte i samma division som de andra även om jag måste säga att hon har utvecklats enormt och har en underhållande personlighet. You go Laila!
.
Jag har hunnit med att Yoga i en halvtimme, gröten står på bordet och svalnar och jag hoppas att dottern orkar upp ur sängen så att vi kommer iväg och simmar en stund.
.
Resten av dagen kommer att tillbringas i tvättstugan och kvällen i Sköndal med god mat och karaoke.
.
Jag har fått en award av Maria som jag tackar allra ödmjukast för. Ni hittar hennes blogg här: http://www.forsnetblogg.se/Maria/




.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej :-)

Du sparar awarden på din dator och laddar sen upp den som en bild i ett inlägg...

Ha en fin lördag !

Trubaduran sa...

Tack! Då har jag lyckats pilla in den.

Må så gott!